Нове покоління компактних підвісних моторів
DF9.9A / DF8A
від –
Нове покоління компактних підвісних моторів
від –
Легковага й компактна конструкція
Інженерам Suzuki вдалося зробити ці нові підвісні мотори максимально компактними й легкими. Якщо порівняти профілі, стає очевидним, що новий мотор DF9.9A компактніший, ніж перша модель DF9.9A. Крім того, нова модель важить на 4,5 кг менше, ніж її попередниця. Завдяки легшій і компактнішій конструкції підвісний мотор зручніше переносити та транспортувати.
Паливна ефективність
Чотиритактні мотори Suzuki відомі своєю паливною ефективністю і нові моделі DF8A та DF9.9A не стали виключенням. Краща паливна ефективність дозволяє новим підвісним моторам проходити більшу відстань з меншою витратою пального.
Специфікації
Модель | DF9.9A |
---|---|
Ціна | – |
Рекомендована висота транця, мм | S: 381, L: 508 |
Система пуску | Ручний стартер |
Вага, кг | S:39, L:41.5 |
Тип двигуна | OHC |
Система подачі пального | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 2 |
Робочий об’єм, см³ | 208 |
Діаметр × хід поршня, мм | 51 × 51 |
Максимальна потужність, кВт | 7.3 |
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. | 5,200-6,200 |
Керування | Румпель |
Повітряна заслінка | З ручним управлінням |
Місткість маслозбірника, л | 0.8 |
Місткість паливного бака, л | 12 |
Система запалювання | Електронний тип запалювання CDI |
Генератор | 12V 6A |
Кріплення двигуна | Транцева скоба |
Спосіб регулювання кута нахилу | Ручне підняття й нахил |
Передатне число | 2.08:1 |
Перемикання передач | F-N-R (передня-нейтраль-задня) |
Вихлопна система | Вихлоп через маточину ґвинта |
Вибір гребного ґвинта (крок)*2 Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві | 7"-11" |
Для отримання детальнішої інформації щодо комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.
Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати
Опис комплектацій і скорочень
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381мм,
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм,
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Е – електростартер,
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу,
R – Дистанційне керування (д.к.).
А – система економії палива Lean Burn – робота на збідненої суміші
Н – Ручна діфферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
W – посилений для роботи у важких умовах.
P – можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
Z – зворотне обертання гвинтів,
V – посилений редуктор