Паливна ефективність

Моделі DF20A, 15A та 9.9B претендують на звання перших у світі чотиритактних моторів з безакумуляторним електронним впорскуванням у кожному зі своїх класів потужності. Використовуючи всі нові компоненти системи подачі пального, розроблені меншими й легшими, ніж у будь-якій попередній системі, інженерам Suzuki вдалося створити найлегший чотиритактний мотор у класі 14,7 кВт (20PS)/11,0 кВт (15PS), а завдяки застосуванню в їхній конструкції перевіреної технології Lean Burn Control (контроль спалювання збідненої паливної суміші) від Suzuki ці підвісні мотори забезпечують значну економію палива та зменшують викиди у всьому робочому діапазоні.

Suzuki DF20A / DF15A / DF9.9B

Моделі з регулюванням кута нахилу мотора з електроприводом відтепер у продажу

Крім DF20A/15A/9.9B, модельний ряд переносних підвісних моторів Suzuki також включає чотири моделі з регулюванням кута нахилу мотора з електроприводом, а саме DF20AT і 9.9BT з дистанційним керуванням, та DF20ATH і 15ATH з керуванням румпелем.

Система контролю спалювання збідненої паливної суміші

Чотиритактні мотори Suzuki справедливо славляться своєю паливною ефективністю та технологією, що дозволяє долати більші відстані з меншою витратою пального.

Ефективніша робота з нижчим рівнем викидів

Компанія Suzuki використовує ряд своїх передових технологій для забезпечення екологічно чистої й більш ефективної роботи мотора, яка відповідає стандартам Директиви для прогулянкових суден (RCD) – Директиви 2003/44ЕС Європейського парламенту й Ради, й отримала оцінку «три зірки» від Каліфорнійської Ради з охорони повітряних ресурсів (CARB).

Технології

Відмінна економія пального – система Lean Burn Control від Suzuki

Вперше впроваджена на моделях DF90A/80A/70A, розроблена інженерами Suzuki система контролю спалювання збідненої паливної суміші – це інтелектуальна система, яка контролює роботу двигуна та умови експлуатації, щоб прогнозувати потреби в пальному й поставляти в двигун оптимально збіднену паливну суміш. Система значно покращує економію пального у всьому робочому діапазоні двигуна. Ця система використовується на 14 моделях Suzuki, від DF9.9B до флагманського DF300A, забезпечуючи човнярів високим рівнем економії пального на всіх робочих швидкостях.

Антикорозійна система Suzuki

Ззовні підвісні мотори Suzuki захищені від шкідливої корозії антикорозійним покриттям, спеціально розробленим компанією Suzuki. Воно наноситься безпосередньо на алюмінієву поверхню й забезпечує максимальний зв’язок між покриттям і поверхнею, збільшуючи захист та тривалість строку служби деталей, які постійно контактують з солоною водою.

Система впорскування пального нового покоління

DF20A / 15A / 9.9B стали першими підвісними моторами у своїх відповідних класах, які забезпечують впорскування пального, а команда інженерів Suzuki здійснила неймовірне, розробивши підвісний мотор без збільшення небажаного об’єму й ваги. Всі нові компоненти, в тому числі лінійна паливна помпа високого тиску, охолоджувач пального, сепаратор парів пального, паливні форсунки й новий корпус дросельної заслінки, були спроектовані максимально компактними й легковагими. Всю систему було спроектовано таким чином, щоб вона займала якомога менше місця. Система працює без акумулятора, що є ще однією новинкою в галузі виробництва моторів класу 14,7 кВт (20PS), 11,0 кВт (15PS) і 7,3 кВт (9,9PS). У той час як системи впорскування пального як правило потребують акумуляторного живлення, щоб забезпечити швидший запуск, більш плавну роботу та більше прискорення в будь-яких умовах, безакумуляторна система Suzuki робить все це без необхідності використання акумулятора.

Легковагі й компактні

Звання найлегших підвісних моторів у своєму класі, яке отримали моделі DF20A/15A, є результатом повного перепроектування деталей та компонентів з метою зробити їх найменшими й найлегшими, зберігши їхню надійність і функціональність. Досягнувши в цьому успіху, інженери Suzuki створили підвісний мотор, який навіть у комплектації з системою регулювання кута нахилу з електроприводом важить менше, ніж будь-який інший чотиритактний підвісник у класі 14,7 кВт (20PS)/11,0 кВт (15PS).

Моделі з регулюванням кута нахилу мотора з електроприводом відтепер у продажу

Низка моделей переносних підвісних моторів Suzuki відтепер пропонується з системою регулювання кута нахилу з електроприводом, яка забезпечує плавний підйом і нахил мотора. Система значно покращує керування й робить його ще зручнішим (DF20AT/9.9BT, DF20ATH/15ATH).

Прості у користуванні

Поряд з кращою економією пального, система впорскування пального також забезпечує прості та надійні пуски практично в будь-яких умовах експлуатації або навколишнього середовища. В той час як наші моделі з карбюратором є одними з найкращих підвісних моторів на ринку, завдяки системі впорскування пального ці підвісні мотори відрізняються ще більш плавним робочим ходом двигуна зі зменшенням вібрації.

Ручний стартер, що забезпечує легкий запуск

Ці підвісні мотори оснащені стартерами, спеціально розробленими з дуже низьким спротивом руху шнура стартера. В поєднанні з системою впорскування пального стартер з легким витягуванням шнура робить запуск надзвичайно легким практично для всіх користувачів.

Специфікації

DF20ATL
DF20ATS
DF20ARS
DF20AES
DF20AS
DF15AEL
DF15AL
DF15AS
Модель DF20ATL
Ціна $3 700
Рекомендована висота транця, мм 508
Система пуску Електрична/ручна
Вага, кг *1 54.5
Тип двигуна OHC
Система подачі пального Безакумуляторне багатоточкове послідовне впорскування пального
Кількість циліндрів 2
Робочий об’єм, см³ 327
Діаметр × хід поршня, мм 60.4×57
Максимальна потужність, кВт 14.7
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5,300-6,300
Керування Пульт
Місткість маслозбірника, л 1.0
Місткість паливного бака, л 12
Система запалювання Цифрова конденсаторна система запалювання (CDI)
Генератор 12V 12A
Кріплення двигуна Транцева скоба
Спосіб регулювання кута нахилу Обмеження нахилу з гідропідсилювачем
Передатне число 2.08:1
Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня)
Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта
Вибір гребного ґвинта (крок)*2 Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві 7"-12"

*Всі гребні гвинти 3-лопатевого типу.
*1 Суха вага: з кабелем акумулятора, без гребного гвинта і моторної оливи

Для отримання детальнішої інформації щодо комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.

Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати

Опис комплектацій і скорочень
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381мм,
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм,
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Е – електростартер,
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу,
R – Дистанційне керування (д.к.).
А – система економії палива Lean Burn – робота на збідненої суміші
Н – Ручна діфферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
W – посилений для роботи у важких умовах.
P – можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
Z – зворотне обертання гвинтів,
V – посилений редуктор