Якщо мотор з високими експлуатаційними характеристиками є невід’ємною частиною Вашого водноспортивного життя, тоді наше поєднання якості, надійності й вибору – це саме те, що Вам потрібно.

Suzuki DF140A / DF115A / DF100A

Максимальна паливоекономічність і відмінні ходові характеристики

З виходом на ринок нового покоління DF140A, DF115A і DF100A інженери Suzuki представили тріо підвісних моторів, які пропонують вражаючу економію пального без шкоди для робочих характеристик мотора. Цього вдалося досягти завдяки використанню передової технології контролю спалювання збідненої паливної суміші.

Перетворення потужності у швидкість

Наші рядні чотирициліндрові підвісні мотори використовують агресивні передатні числа, які дозволяють цим моторам розкручувати гребний гвинт більшого діаметру. Комбінація великого гребного гвинта й нижчого передатного числа забезпечує потужний крутний момент, швидке прискорення та захоплюючу швидкість на високих обертах.

Максимальний крутний момент

Маючи прискорення і маневреність у списку пріоритетів, не дивно, що модель DF140 з її відмінним показником питомої потужністі на одиницю маси стала однією з моделей, відібраних для використання в парусній регаті на Олімпійських та Паралімпійських іграх 2012 року в Лондоні.

Інноваційні технології

Моделі DF140A, DF115A та DF100A оснащені системою з датчиком кисню, що працює в режимі зворотного зв’язку, для забезпечення чистішого і стабільнішого вихлопу. Крім того, на моделях DF140A та DF115A встановлено датчик детонації, який контролює умови згоряння пального, що дозволяє двигуну працювати в оптимальному режимі.

Ефективніша робота з нижчим рівнем викидів

Передові технології виробництва чотиритактних моторів Suzuki забезпечують екологічно чисту й більш ефективну роботу моторів, яка відповідає Стандартам Директиви для прогулянкових суден (RCD) – Директиви 2003/44ЕС Європейського парламенту й Ради, й отримала оцінку «три зірки» від Каліфорнійської Ради з охорони повітряних ресурсів (CARB).

Технології

Максимальне збільшення паливоекономічності, максимальне покращення ходових характеристик

Визнаючи потребу в більш паливоекономічних підвісних моторах, компанія Suzuki розробила й запровадила свою інноваційну систему контролю спалювання бідної паливної суміші, вперше застосувавши її на підвісних моторах DF90A/80A/70A, які отримали захоплені відгуки човнярів та засобів масової інформації. Система прогнозує потреби в пальному відповідно до умов експлуатації, дозволяючи двигуну працювати на більш ефективній паливній суміші завдяки використанню оптимального співвідношення «повітря – пальне». Система забезпечує суттєве покращення економії пального в широкому робочому діапазоні – від низьких до крейсерських швидкостей. Внутрішні випробування показали, що на крейсерській швидкості модель DF140A використовує на 14% менше пального, ніж її попередниця, без зменшення потужності оригінальної моделі DF140.

Багатофункціональна ручка румпеля (опція)

Передбачена лише для моделей DF115A та DF100A, багатофункціональна ручка румпеля Suzuki спроектована з урахуванням ергономічних вимог, за допомогою комп’ютерного моделювання, щоб імітувати рух тіла, рук та очей оператора й таким чином визначити оптимальне розташування важеля перемикання передач, перемикачів та індикатора й забезпечити легше та комфортніше керування підвісним мотором. Ергономічно спроектований важіль перемикання передач забезпечує комфортне відчуття при перемиканні як лівою, так і правою рукою. Перемикач підсилювача диференту й підйому розташований на рукояті ручки, що дозволяє одночасно управляти дросельною заслінкою й регулювати кут нахилу. На ручці також є перемикач режиму тролінга Suzuki.

Система контролю зі зворотним зв’язком з датчиком кисню

Як і флагманська модель DF300AP Suzuki, моделі DF140A, DF115A та DF100A оснащені системою з датчиком кисню, що працює в режимі зворотного зв’язку, для забезпечення чистішого і стабільнішого вихлопу. Контролюючи співвідношення «повітря-пальне» у всіх робочих діапазонах двигуна, система забезпечує подачу оптимальної кількості пального в двигун незалежно від числа обертів на хвилину.

Датчик детонації (DF140A/115A)

DF140A і DF115A стали першими чотирициліндровими підвісними моторами Suzuki, на яких встановлено датчик детонації. Застосовувана на деяких 6-циліндрових моделях, ця система призначена для виявлення анормального спалювання та його регулювання, що дозволяє двигуну працювати в оптимальному режимі. Система подовжує строк служби двигуна й забезпечує максимальну потужність.

Система режиму тролінгу Suzuki (опція)

Система режиму тролінгу Suzuki встановлюється на всіх трьох підвісних моторах за додатковим замовленням. Ця система забезпечує більш точний контроль швидкості двигуна на низьких обертах і таким чином підтримує постійну швидкість руху судна на малому ходу. Коли система задіяна, оберти двигуна регулюються за допомогою окремого регулятора з одночасним збільшенням на 50 об./хв. в діапазоні від холостого ходу до 1200 об./хв. Окрім регулятора, який можна встановити практично в будь-якому місці на панелі керування, система має свій тахометр і може функціонувати з цифровими контрольно-вимірювальними приладами SMIS Suzuki або аналоговими двошкальними приладами.

Система виявлення води Suzuki

Вода у пальному може спричинити такі проблеми як погане згоряння, низька вихідна потужність та корозія. Система виявлення води Suzuki призначена для захисту двигуна від вологи в пальному за рахунок використання паливного фільтра для виявлення води. Система сповіщає оператора про присутність води у пальному за допомогою візуальних та звукових попереджень. Фільтр також спроектований таким чином, щоб Ви могли перевіряти наявність води візуально.

16-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC)

Компанія Suzuki має величезний досвід проектування й виготовлення двигунів для мотоциклів, автомобілів та моторних суден. Використовуючи все накопичене багатство знань, інженери Suzuki спроектували рядний чотирициліндровий двигун, який має високу вихідну потужність, високі експлуатаційні характеристики, відмінну паливоекономічність і прекрасну ефективність роботи. З робочим об’ємом циліндрів 2044 см³, рядний чотирициліндровий блок укомплектований високоефективною 16-клапанною, головкою блоку циліндрів з двома верхніми розподільними валами.

Багатоточкове послідовне електронне впорскування пального

Багатоточкове послідовне електронне впорскування пального – це складна система впорскування пального, розроблена інженерами Suzuki, яка застосовується на підвісних моторах Suzuki від DF40A до DF 300A. Система використовує 32-бітовий комп’ютер, встановлений в електронному блоці керування, для моніторингу життєво важливих операційних даних, які надходять від низки датчиків, розташованих в основних вузлах двигуна. Обробляючи ці дані в режимі реального часу, система автоматично обчислює оптимальну кількість пального і точний час, коли воно повинно впорскуватися під високим тиском у камеру згоряння. Перевагами системи є більш плавне і швидше прискорення, чітке реагування дросельної заслінки, максимальна економія пального, низький рівень викидів та швидкі, надійні пуски.

Досягнення оптимальних характеристик

На моделях DF140A, 115A та 100A встановлено вдосконалену систему впуску повітря, яка суттєво збільшує потік повітря в двигун для отримання більшої потужності. Для того, щоб ця система могла реалізувати свій потенціал максимально, потрібна також більша ефективність вихлопу, тому ці мотори спроектовано з ефективною вихлопною системою «4 в 2 в 1», яка зменшує спротив під час вихлопу, дозволяючи йому плавно виходити з циліндрів. Ця конструкція збільшує крутний момент у діапазоні низьких і середніх швидкостей і забезпечує широкий діапазон потужності, який так потрібен човнярам.

Моделі DF140A, 115A та 100A також оснащені двоступеневим редуктором, який забезпечує крутний момент, необхідний для обертання гребного ґвинта великого діаметра. Це, як правило, досягається за допомогою великих шестерень або більшої коробки передач, але Suzuki вже давно застосовує двоступеневу систему, яка забезпечує необхідний крутний момент без небажаного збільшення корпусу або ваги мотора. З кінцевим передатним числом 2,59 ці підвісні мотори мають великий крутний момент для швидкого прискорення.

Обидві моделі оснащені двоступеневим редуктором, конструкція якого дозволяє отримати більше передатне число – 2,59. Передатне число після першого пониження, яке відбувається на повідному валу, становить 1,24, а після другого пониження – в корпусі редуктора – воно становить 2,08. Найбільшою перевагою цієї системи є її здатність використовувати високоефективний, з великим кроком, гребний гвинт великого діаметра.

Специфікації

DF140AZX
DF140ATX
DF140ATL
DF115ATL
Модель DF140AZX
Ціна $11 700
Рекомендована висота транця, мм 635
Система пуску Електрична
Вага, кг 184
Тип двигуна 16-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC)
Система подачі пального Багатоточкове послідовне електронне впорскування пального
Кількість циліндрів 4
Робочий об’єм, см³ 2044
Діаметр × хід поршня, мм 86 × 88
Максимальна потужність, кВт 103.0
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5600-6200
Керування Дистанційне
Місткість маслозбірника, л 6
Система запалювання Повністю напівпровідникового типу
Генератор 12В 40A
Кріплення двигуна Транцева скоба
Спосіб регулювання кута нахилу Підйом й нахил мотора з електропідсилювачем
Передатне число 2.59:1
Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня)
Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта
Вибір гребного ґвинта (крок)*2 Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві 15-25 дюймів

*Всі гребні гвинти 3-лопатевого типу.
*1 Суха вага: з кабелем акумулятора, без гребного гвинта і моторної оливи

Для отримання детальнішої інформації щодо комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.

Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати

Опис комплектацій і скорочень
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381мм,
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм,
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Е – електростартер,
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу,
R – Дистанційне керування (д.к.).
А – система економії палива Lean Burn – робота на збідненої суміші
Н – Ручна діфферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
W – посилений для роботи у важких умовах.
P – можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
Z – зворотне обертання гвинтів,
V – посилений редуктор