A new standard in four-strokes from Suzuki.

Надзвичайно легкі, найлегші у своєму класі

L: 157 кг, найлегша вага в класі потужності XX кВт (100 к.с.). (власне дослідження компанії SUZUKI)

Компактні

—100 к.с. від мотора DF90A
—Зміщений повідний вал для досягнення компактного розміру корпусу

Найвищий ступінь стиску

2.59:1, найкращий ступінь стиску в класі потужності XX кВт (100 к.с.). (власне дослідження компанії SUZUKI)

Стильний зовнішній вигляд

—Тривимірна хромована емблема Suzuki
— Єдина модель у білому кольорі в класі потужності XX кВт (100 к.с.).

Технології

Зміщений повідний вал

Пояснення
Силова головка блока циліндрів двигуна розташована ближче до передньої частини, завдяки чому центр ваги підвісного мотора зміщується вперед.
Переваги
Нижчий рівень вібрації
Зменшення габаритних розмірів мотора
Стабільність рульового керування

Редуктор обтічної форми й високоефективний гребний гвинт

Нижній блок на всіх чотирьох підвісних моторах має гідродинамічну форму корпусу. Оскільки нижній блок розсікає воду, його обтічна форма зменшує спротив до 36% у порівнянні зі звичайними конструкціями, що сприяє швидшому прискоренню і збільшенню швидкості руху.
Завдяки потужному крутному моменту двоступеневого редуктора Suzuki, ці підвісні мотори можуть обертати гребні ґвинти великого діаметра. Інженери Suzuki спроектували новий високоефективний гребний ґвинт, який використовує цей крутний момент, щоб забезпечити швидше прискорення та більшу максимальну швидкість.

Два промивних отвори

З часом накопичення солі, піску та бруду може обмежити потік у системі охолодження, завдаючи шкоди мотору. Щоб запобігти такому накопичуванню, моделі DF100B/90A/80A/70A обладнано двома промивними отворами, які значно полегшують промивання системи охолодження. Завдяки наявності одного отвору, розташованого на лівій стороні в нижній частині корпусу, й другого – на передній панелі, Ви завжди матимете легкий доступ до системи промивання, незалежно від того, у воді чи на суші перебуває Ваш човен.

Двоступеневе пониження передатного числа

Пояснення
Характерною особливістю цієї системи, яка включає зміщений повідний вал, є двоступеневе пониження передатного числа: перше між колінчастим валом та повідним валом і друге в редукторі. Така конструкція робить збільшення передатного числа можливим, що дозволяє обертати гребний гвинт великого діаметра для збільшення рушійної тягової потужності й забезпечення вищого крутного моменту.
Переваги
Використання гребного гвинта великого діаметру, який має високий ККД.
Високі ходові характеристики зі збереженням частоти обертання гребного гвинта навіть при збільшенні навантаження.
Величезна потужність для обертання гребного гвинта великого діаметру, що забезпечує швидке прискорення.

Антикорозійна система Suzuki

Зв’язуючись з поверхнею підвісного мотора, виконаною зі сплаву, наше спеціально розроблене антикорозійне покриття вже давно використовується як ефективний засіб захисту від корозії і застосовується на всіх наших чотиритактних підвісних моторах.

Система контролю спалювання збідненої паливної суміші

Пояснення
Система контролю спалювання збідненої паливної суміші (Lean Burn) забезпечує подачу паливної суміші з оптимальним співвідношенням «повітря – пальне», яке визначається відповідно до умов експлуатації двигуна.
Переваги
Значне покращення економії пального у всьому діапазоні швидкостей, особливо на крейсерській швидкості. Витрати на пальне зменшуються завдяки покращеній паливоекономічності.

Саморегульований ланцюг синхронізації

Пояснення
Ланцюг синхронізації працює в масляній ванні, тому ніколи не потребує змащення. Він оснащений автоматичним гідравлічним натяжним пристроєм, який постійно підтримує належний натяг ланцюга.
Переваги
Більш міцний порівняно з ланцюгами ремінного типу.
Не потребує технічного обслуговування.

Система обмеження нахилу

Пояснення
Система обмеження нахилу запобігає перевищенню певного кута нахилу підвісного мотора.
Переваги
Захищає човен і мотор від пошкоджень, які можуть виникнути під час нахилу підвісного мотора поза встановлену межу

Система легкого запуску Suzuki

Дякуючи системі легкого запуску Suzuki Вам більше не потрібно тримати ключ до моменту запуску мотора. Просто поверніть ключ і відпустіть, і стартер буде залишатиметься ввімкненим, поки не запуститься мотор.
Система також відрізняється більш точним виявленням циліндрів, впорскуванням пального та керуванням запалюванням, що забезпечує більш плавні та швидші запуски, ефективніше згоряння та кращу економію пального й, отже, робить підвісний мотор безпечним для навколишнього середовища.

Система виявлення води (це обладнання передбачено тільки для моделі DF100B)

Пояснення
Ця система допомагає захистити двигун від потрапляння води у пальне завдяки встановленню паливного фільтра для виявлення води. Система сповіщає оператора про присутність води у пальному за допомогою візуальних та звукових попереджень.
Перевага
Попереджає потрапляння води у пальне, яка може спричинити такі проблеми як погане згоряння пального, нижча вихідна потужність і корозія.

Система режиму тролінга Suzuki (додаткове обладнання)

Пояснення
Система підтримує постійну швидкість руху човна.
Перевага
Човен може рухатися з постійною швидкістю без необхідності керування дросельною заслінкою.

Специфікації

DF100BTL Base
DF100BTL
DF90ATL
DF70ATL
Модель DF100BTL Base
Ціна $8 800
Рекомендована висота транця, мм 508
Система пуску Eлектрична
Вага, кг 157
Тип двигуна 16-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами (DOHC)
Система подачі пального Багатоточкове послідовне електронне впорскування пального
Кількість циліндрів 4
Робочий об’єм, см³ 1502
Діаметр × хід поршня, мм 75 × 85
Максимальна потужність, кВт 73.6
Робочий діапазон при повному відкритті дросельної заслінки, об/хв. 5.700-67300
Керування Дистанційне
Місткість маслозбірника, л 4.0
Місткість паливного бака, л 25 (опція)
Система запалювання Повністю напівпровідникового типу
Генератор 12В 27A
Кріплення двигуна Транцева скоба
Спосіб регулювання кута нахилу Підйом й нахил мотора з електропідсилювачем
Передатне число 2.59:1
Перемикання передач F-N-R (передня-нейтраль-задня)
Вихлопна система Вихлоп через маточину ґвинта
Захист приводу Гумова втулка
Вибір гребного ґвинта (крок)*2 Всі гребні ґвинти – 3-лопатеві 13-23 дюймів

*Всі гребні гвинти 3-лопатевого типу.
*1 Суха вага: з кабелем акумулятора, без гребного гвинта і моторної оливи

Для отримання детальнішої інформації щодо комплектації моторів – звертайтесь до місцевого офіційного дилерського представництва.

Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати

Опис комплектацій і скорочень
S – Стандартний дейдвуд (“нога”), 381мм,
L – Подовжений дейдвуд, 508 мм,
Х – Довгий дейдвуд, 635 мм
Е – електростартер,
Т – Гідравлічний привід підйому і нахилу,
R – Дистанційне керування (д.к.).
А – система економії палива Lean Burn – робота на збідненої суміші
Н – Ручна діфферентовка і обмеження нахилу з газовим допоміжним доводчиком
W – посилений для роботи у важких умовах.
P – можливість перемикання напряму обертання гребного гвинта
Z – зворотне обертання гвинтів,
V – посилений редуктор